بازدید 2383

واکنش قالیباف به دستگیری دو فعال رسانه 

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: وقتی وارد نیروی انتظامی شدم، تمامی شکایت‌های فرمانده سابق از رسانه‌ها را پس گرفتم. این دو فرد شاکی خصوصی دارند اگر نیاز باشد با شکات آنها صحبت میکنم. همیشه مدافع رسانه بودم.
کد خبر: ۱۲۴۲۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵ 13 June 2024

بازداشت عنصر وابسته به موساد در قم


به گزارش تابناک، محمدباقر قالیباف، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه برنامه‌های تبلیغاتی خود در میزگرد فرهنگی برنامه‌های مورد نظر را تشریح کرد.

بدون شک رسانه و آزادی رسانه بسیار مهم است

قالیباف در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه در روز آغاز تبلیغات ۲ نفر از اصحاب رسانه دستگیر شدند، برای آنها چه کرده‌اید، گفت: در ابتدا باید بگویم که بدون شک رسانه و آزادی رسانه بسیار مهم است، چرا که رسانه به عنوان نماینده افکار عمومی باید منتقد باشد و نظارت کند. انعکاس حرف و نقد مردم از وظایف رسانه است و حتماً باید آزادانه عمل کنند.

وی بیان کرد: ممکن است خبرنگاری قانون را رعایت نکرده و فراتر از قانون عمل کرده باشد و برخی بازداشت شدند. درباره این دو نفری که مطرح کردید، در دادگاه اولیه و ثانویه رفتند و شاکیان آنان همگی خصوصی هستند و اگر نیاز باشد با شاکیان آنان صحبت می‌کنم.

قالیباف با تاکید بر اینکه همیشه مدافع رسانه بودم، اظهار کرد: وقتی فردی شاکی خصوصی دارد، باید حقوق مردم هم محترم باشد. همیشه مدافع رسانه‌ها بودم و در قوانین و در حوزه بیمه و تعاونی مسکن در خدمت خبرنگاران بودیم و رسانه باید ندای واقعی مردم را منعکس کند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# سعید جلیلی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری